Instagram og billedkommunikation på tværs af medier

Mød Thomas Christensen, Digital Concept Manager i Visit Copenhagen og hør om Visit Copenhagens arbejde med Instagram – både som et brugerinvolverende medie og som en del af en samlet kommunikation og historiefortælling på tværs af platforme.

Hvordan kommunikerer man på Instagram og hvad er en god hashtag-strategi? Hvilke historier/budskaber er Instagram velegnet til, og hvordan kan man arbejde med billedmedier som en del af en samlet historiefortælling og kommunikationsstrategi på forskellige platforme?

Hør med den 27. november, når Thomas Christensen deler både gode og dårlige erfaringer fra Visit Copenhagens egne kanaler og fra indsatser i samarbejde med bl.a. Copenhell og Ironman.

Deltagerne er meget velkommen til at byde ind med egne erfaringer, spørgsmål og input til diskussion.

PROGRAM:
16:00-16:10: Velkomst v/ Jon Lund, DONA
16:10-16:45: Oplæg v/ Thomas Christensen, Visit Copenhagen
16:45-17:15: Spørgsmål, debat, diskussion og svar

PRIS OG TILMELDING:

Gratis for medlemmer >>tilmelding via dette link

50 Kr. for ikke-medlemmer  >>tilmelding via dette link

STED OG ADRESSE:
Visit Copenhagen
Nørregade 7B
1165 København K

2 Replies to “Instagram og billedkommunikation på tværs af medier”

    1. Hej Lene, beklager det sene svar. Desværre er arrangementet allerede udsolgt og har været det et stykke tid. Hvis vi får mulighed for at skabe plads til flere skal jeg nok give dig besked. Bedste hilsen / Sidsel

Skriv et svar til Sidsel Hartlev Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.