Der blev gået til stålet, da Søren Pedersen fra Ekstra Bladet og Filip Wallberg fra SDU indigneret delte ørefigner og kindheste ud til de etablerede, danske medier på DONA-arrangementet 2. maj.
Både administrerende direktør Stig Ørskov fra JP/Politikens Hus og tidligere nyhedsdirektør Michael Dyrby fra TV 2 var blandt tilskuerne og flittige deltagere i debatten, der hurtigt kom til at handle om forståelseskløften mellem de redaktionerne og udviklingsafdelingerne rundt omkring i mediedanmark.
Se Søren og Filips slides her og her.
Og tjek også hashtagget #donadk, hvor der blev tweetet fra arrangementet.
Lars K. Jensen har i øvrigt også blogget om flere af arrangementets store temaer.
→ Vi skal (stadig) have journalister og “teknikere” til at arbejde sammen
…og:
→ Vi skal finde ud af, hvad folk vil betale for – ikke den journalistik, folk vil betale for
Vi glæder os til meget snart at kunne offentliggøre vores næste arrangmenter.