Sådan virker sociale reklamer – Sweetdeal, Places og Deals

Sweetdeal, downtown, dagenstilbud… alle fuldstændigt ens tjenester, planket råt efter hinanden og alle efter groupon.com, som er økonomisk set en koloenorm succes i USA. Og nu kommer også Facebook selv med deres egne deals og places-koncepter. Tilbud der er hotte, fordi de alle hooker op på det sociale. De har, ser det ud til, fundet nøglen til at låse det sociale univers op.

Men hvad er det der sker når tilbud bliver sociale – og hvad virker i virkeligheden? Hvor meget effekt har de af Facebook-shares, twitterier? Hvor meget betyder mails’ne (måske mest). Hvordan skal man appelere til brugerne for at få dem til at ville være med?

Kom og hør Mads Kristensen, Berlingske Medias digitale direktør dele ud af erfaringerne med Sweetdeal – og Mikael Lemberg, Facebook-analytiker hos KOMFO, fortælle om Facebooks Places og Deals-koncepter, og hvordan de to vil kunne gøre en forskel. Jon Lund, DONA formand, lægger op og styrer slagets gang.

Tid og sted:
14. juni kl. 16.30 – 18.30 i cafeen hos Dansk Arkitektur Center

Strandgade 27 B
1401 København K

Køb billet
http://www.mobilbillet.dk/DiGiDI-201.aspx?GroupID=GROUP421

Pris:
Betalende DONA-medlemmer: 45 kr.
Andre: 245 kr.
Betalingsgebyr: 5 kr

Vil du have den billige pris? Bliv medlem af DONA først! DONAmedlemskab koster 500 kr. om året – kun 150 hvis du er studerende:
http://www.facebook.com/DONAsiden?sk=app_132395283504020