Inspiration fra USA: Sådan bruger verdens største tv-stationer sociale medier til live-events

86d139c6-53ec-46a0-b10d-3ffb1a59fd14

De sociale medier er efterhånden blevet en uundværlig del af tv-oplevelsen. Derfor inviterer DONA 23. februar til inspirationsoplæg med en af branchens skarpeste.

Josh Sugerman er Customer Partner hos Spredfast, der bygger socialtv-løsninger til blandt andre CNN, HBO, BBC, American Idol, Brit Awards, Paramount, NBA, NFL og NBC Universal for at nævne nogle få.

Sugerman flyver ind fra Texas for at vise det sidste års bedste eksempler på socialt fjernsyn. Både fra hos egne kunder og hos konkurrenternes.

Det bliver en inspirerende time med det bedste i socialt tv fra hele verden. Der vil også være tid til spørgsmål.

Arrangementet koster 100 kroner, men er gratis for medlemmer af DONA. Husk, at få en billet, da der er et stærkt begrænset antal.

Bliv medlem af DONA ved at overføre 500 kroner til 50243386 på Mobilepay (husk at notere e-mail og adresse i kommentarfeltet). Du kan også sende en mail med navn og kontaktoplysninger. Du kan også vælge at købe en billet til 500 kr. Så har du fri adgang til alle DONA-events i hele 2016.

Bolius.dk stiller venligst lokaler til rådighed i hjertet af København.

Tid: 23. februar, kl. 17-18.30

Sted:Bolius, Jarmers Pl. 2, 1551 København V

Pris: 100 kroner, men gratis for medlemmer af DONA. Husk at få en billet.

Billetter kan fås på billetto.dk.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.