EVENT Sådan tjener vi penge på native advertising: Fire medier deler ud af deres erfaringer

Native advertising

Annoncepriserne falder, mens de betalende papirabonnenter bliver færre og færre. Journalistikken er med andre ord i en voldsom indtjeningskrise, hvor det haster med at finde alternative indtjeningsmuligheder.

Sponsoreret indhold – eller native advertising – virker som et af de bedste bud på en seriøs indtjeningsmodel.

Ved dette DONA-arrangement deler fire af Danmarks største og mest toneangivende medievirksomheder ud af deres erfaringer med sponsoreret indhold.

For hvordan skal man gribe det an og styre uden om alle faldgruberne? Det får vi fire meget forskellige bud på.

Deltagere:
Frederik Andersen, CEO, VICE Denmark.
Stine Bjerre Herdel, Kommerciel Redaktør, Børsen.
Caroline Nexøe-Larsen, Project Manager, Egmont Creative Marketing
Andreas Bay-Larsen, Digital Redaktør, Mandag Morgen.

Bolius.dk har venligst stillet lokaler med udsigt til Ørstedsparken til rådighed, centralt i København. De giver også vand, kaffe og frugt.

Tid: 14. Juni, kl. 17-19.00
Sted: Jarmers Plads 2, 1551 København V
Pris: 100 kroner – Gratis for DONA-medlemmer, men husk at trække billet

Du kan blive med på tre måder – det giver gratis adgang til alle arrangementer i et år:

1) Mobilepay 500,- til 50243386 og skriv din mailadresse i kommentarfeltet.
2) Send navn og kontaktinfo på mail, hvorefter vi sender dig opkrævning på 500,-.
3) Køb billet til arrangement, hvor der følger et års medlemsskab med. Det koster også 500,-.

One Reply to “EVENT Sådan tjener vi penge på native advertising: Fire medier deler ud af deres erfaringer”

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.