Den 29. marts kl. 17-19 slår DONA dørene op for:
Kurt West Nielsen, manden bag Danmarks første nyhedssite og fellow på SDU har kulegravet danske mediers brug af sociale medier. Giver svar på spørgsmål som: Skal du bruge Facebook, Google+ eller Twitter? Er det virkeligt er alt dit indhold, der skal kunne kommenteres og deles? Og hvor meget kan man egentligt få ud af brugerne?
og
Hannah Waldram, community coordinator på britiske The Guardian, et af verdens mest fremme i skoene-nyhedssites. Brugerindragelse: En erfaring praktikers perspektiver.
Altså: det nyeste overblik over de danske medier sociale anstrengelser. Krydret med perspektivet fra det bedste britiske af slagsen.
STED: Advice-netværket, Gl. Kongevej 3E (baghuset), 4.sal – kort her: http://g.co/maps/y52cw
PRIS: Gratis for DONA-medlemmer (men hvis du udebliver uden at melde afbud koster det fuld pris), 150 kr for ikke-medlemmer (husk kontanter)
VIL DU GRATIS MED? – Bliv medlem af DONA først!
Et personligt DONAmedlemskab koster 500 kr. om året – kun 150 hvis du er studerende.
NYT: NU OGSÅ VIRKSOMHEDSMEDLEMSKAB
Din virksomhed kan også blive medlem af DONA. Det koster 5500 kr. om året (ex moms) og giver
– adgang for samtlige ansatte til DONAs arrangementer på normale medlemsvilkår,
– fri annoncering af jobopslag gennem listen (normalpris 2500 kr ex moms)
– mulighed for at lægge materialer ud til DONAs arrangementer
Jon Lund
Formand, DONA
One Reply to “DONA-event – Kurt West og the Guardians Hannah Waldram: Sådan gør brugerne dine nyheder bedre”